مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس خبر داد:

جلوگیری از اختلال در تنظیف معابر و جمع‌آوری زباله‌

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۵۴۵۹
مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس ،از رفت و روب و جمع‌آوری زباله‌های سطح این منطقه با وجود ترک کار پیمانکار مربوطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پطرس ترابی در این ارتباط اظهار کرد: از ششم آبان ماه جاری، با توجه به افزایش قیمت‌ها، پیمانکار تنظیف منطقه یک از ادامه کار صرف نظر کرده و ترک کار کرده است.

وی افزود: با این وجود، کار خدمات‌رسانی به شهروندان و جمع‌آوری زباله‌ها مختل نشده و از زمان ترک کار پیمانکار توسط ماشین‌آلات سازمانی انجام‌ می‎شود.

مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت این مسئله، تاکید کرد: به دنبال انتخاب پیمانکار جدید تنظیف هستیم، اما تا آن زمان از توان ماشین‌آلات و نیروهای شهرداری برای جلوگیری از مشکلات بعدی استفاده می‌شود.

ترابی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم، رأس ساعت ۲۱ نسبت به خارج‌سازی زباله‌ها اقدام کرده و در این مسئله نیز یاری‌گر خادمان شهر باشند.

این مقام مسئول در عین حال نیز تاکید کرد: به منظور تحقق حقوق شهرداری در قرارداد مربوطه، اقدامات قانونی و حقوقی لازم پیگیری می‌شود.

وی ضمن قدردانی از شهروندان به منظور همکاری‌های مستمر در امور شهر، گفت: تا مشخص شدن پیمانکار جدید و انجام مراحل قانونی، جمع‌آوری زباله‌ها با استفاده از ماشین آلات مکانیزه مناطق دیگر و همچنین ماشین‌آلات باری انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز