سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان خبر داد:

احیای۳۰ واحد تولیدی صنعتی در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۵۹۷۲
احیای۳۰ واحد تولیدی صنعتی در هرمزگان
سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از احیا و فعال‌سازی 30 واحد تولیدی صنعتی راکد استان در هفت ماهه نخست امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ابراهیم سعدینی افزود: از این تعداد واحد20 واحد در خارج از شهرک‌های صنعتی و 10واحد دیگر درون شهرک‌های صنعتی استان قرار داشته‌اند.

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در اجرای احیای طرح‌های صنعتی احیا و فعال شده خاطر‌نشان کرد: برای 313نفر ایجاد شغل شده است.

سعدینی افزود: علاوه بر بحث تسهیلات سایر موارد از قبیل تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی، رفع مشکل مالیاتی واحدها، رفع مشکلات بیمه‌ای و تامین اجتماعی واحدها، تامین زیرساخت‌ها اعم از آب و برق و زمین و حل و فصل مسایل مدیریتی واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

سپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: این مشکلات در نشست‌های متعدد کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید رصد و با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و بانک‌های عامل راهکارهای موجود بررسی و منجر به اتخاذ تصمیماتی می‌شود که هدف آن ، احیای واحدهای تولیدی راکد می باشد.

نظر شما