فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف یک تن و۷۰۰ کیلو موادمخدر در بندر لنگه

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۸۰۳۶
فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از کشف یک تن و700 کیلو موادمخدر از یک دستگاه تانکرگاز در شهرستان بندر لنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدرو سوداگران مرگ و در اجرای طرح عملیاتی نصر، نیروهای مجرب وآموزش دیده مستقردر ایست و بازرسی پاسگاه برکه سفلین با انجام اقدامات تخصصی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با رصد اطلاعاتی و تحرکات اعضای این باند دریافتند قاچاقچیان قصد دارند محموله مذکور را در پوشش تانکر حامل گاز منتقل کنند، افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محورمواصلاتی" خمیر – بندر لنگه" تریلر کشنده حامل مواد مخدر را شناسایی و ضمن  هماهنگی با مقام قضائی آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از تریلر170بسته 10کیلویی به میزان یک تن و719کیلو و200 گرم تریاک که به طرز ماهرانه و با پوشش های خاص درداخل تانکر گاز جاسازشده بود کشف که یک قاچاقچی دراین رابطه دستگیرشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: خودرو توقیفی به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز