رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

افتتاح پایگاه اورژانس بانوان

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۸۵۳۳
افتتاح پایگاه اورژانس بانوان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس بانوان بندرعباس گفت: پایگاه اورژانس بانوان بندرعباس با 6 تکنسین فوریتهای پزشکی خانم و 3 تکنسین آقا از امروز در شهر بندرعباس به بیماران و مصدومان خدمات اورژانسی ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی افزود: تکنسین های اورژانس خانم که در واقع پرستارانی آموزش دیده در قالب تکنسین اورژانس هستند در شرایطی که نیاز به حضور بانوان در سوانح و حوادث باشد بر بالین مصدومان و بیماران حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه  ارائه خدمات اورژانسی به بیماران توسط پایگاهای اورژانس که تکنسین های آقا مشغول به فعالیت هستند صورت می گیرد ابراز کرد: برای رفاه حال بانوانی که شاید در هنگام سوانح و حوادث مشکلاتی داشته باشند و نیاز به حضور خانم باشد در ماموریتهای اورژانس از حضور تکنسین های خانم نیز استفاده خواهد شد.

فرشیدی عنوان کرد: با راه اندازی این پایگاه خدمات اورژانسی عمدتا ویژه بانوان که نیاز به ارائه برخی اقدامات ویژه خانم ها و مداخلات پزشکی از جانب این تیم باشد استفاده می شود.

وی بیان کرد: راه اندازی این پایگاه در گام نخست از بندرعباس آغاز شده و تجربه بندرعباس اگر تجربه موفقی بود به سایر شهرستانها منتقل خواهد شد و شاهد راه اندازی پایگاههای اورژانس بانوان در سایر نقاط استان نیز خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز