مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان خبر داد:

پرداخت۶ میلیارد و ۸۶۰میلیون تومان به باشگاههای ورزشی آسیب دیده

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۹۰۸۳
مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان، گفت:در راستای کمک به آسیب دیدگان باشگاهای ورزشی سراسر استان براثر کرونا امسال مبلغ 6میلیارد و 860میلیون ریال وام به 38باشگاه از سوی اداره کل ورزش وجوانان و با همکاری 11بانک عامل اعطا گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمودرضاامیاری با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در عرصه های ورزشی اظهارداشت: از آغاز شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته طی دستورالعمل ستاد کرونا تمامی فعالیت های ورزشی تا خردادماه سالجاری تعطیل شد.

وی با اشاره به تعطیل شدن برخی مسابقات ورزشی و نیمه فعال شدن باشگاهها متاسفانه اقتصاد ورزش هم در این راه با مشکل مواجه شد،افزود: با دستور ستادملی کرونا از خردادماه سالجاری براساس وضعیت ویروس کرونا در شهرها(سفید،زرد،قرمز)باشگاههای ورزشی دربسیاری از رشته های ورزشی با رعایت نکات که از سوی بهداشتی فدراسیون پزشکی اعلام گردید ورزشی فعالیت های خود را شروع نمودند،که اداره کل نیزبا تقویت کمیته بازرسی همزمان با شروع مجدد باشگاه ها اقدام به بازرسی و نظارت بر عملکرد آن ها نمود ولی در این مسیر باشگاه داران ورزشی استان با چالش جدی مواجه شدند.

متولی ورزش وجوانان بیان داشت:باشیوع این ویروس بسیاری از مشاغل در این دوره آسیب های زیادی متحمل شدند ودولت علی رغم محدودیت های مالی جهت کمک و جلوگیری از تعطیلی مشاغل اقدام به پرداخت تسهیلات ویژه جهت خسارت کرونا به مشاغل بخش خصوصی که زیان دیده اند نمود .

امیاری تصریح نمود: اداره کل ورزش وجوانان استان نیز در اردیبهشت ماه سالجاری باشگاه ورزشی استان را جهت دریافت وام خسارت کرونا به وزارت ورزش معرفی نمود که تعداد 38باشگاه ورزشی جهت اخذ وام خسارت ثبت نام نمودند و مبلغ6میلیارد و 860میلیون ریال بابت 58 نفر مربی و پرسنل اداری در باشگاه های ورزشی سطح استان پرداخت شد.

گفتنی است : با توجه به طولانی بودن دوره شیوع کرونا و عدم استقبال مردم و تعطیلی استخرها و رشته های ورزشی پر خطر مانند تکواندو،کاراته، و ...بیش از 20باشگاه ورزشی در استان هرمزگان تعطیل گردیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز