رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان خبرداد:

احداث ۱۱ واحد مسکونی برای نیازمندان پارسیانی

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۱۴۵۶
رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان، از احداث 11 واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،عبدالمجید نصیریان در مراسم واگذاری مسکن نیازمندان، گفت: کمیته امداد با همکاری و مشارکت دفتر امام‌جمعه شهرستان پارسیان، خیران و گروه‌های جهادی، ساخت 11 واحد مسکونی برای نیازمندان را آغاز کرده است که دو واحد تکمیل و تحویل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پارسیان گردید.

وی تأمین مسکن نیازمندان را از اولویت اصلی برنامه‌های کمیته امداد دانست و افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی مجموعاً مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده است که 550 میلیون تومان آن از اعتبارات کمیته امداد و 550 میلیون تومان با مشارکت دفتر امام‌جمعه و خیران تأمین گردیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه هزینه احداث هر واحد مسکونی 100 میلیون تومان بوده، گفت: مقرر گردیده 9 واحد مسکونی دیگر تا پایان بهمن‌ماه امسال تکمیل و تحویل نیازمندان شود و تلاش مضاعف می‌نماییم که این واحدهای مسکونی به‌موقع به این عزیزان تحویل گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز