رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم خبر داد:

تست کرونا در قشم رایگان و بدون محدودیت انجام میشود

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۲۶۳۸
تست کرونا در قشم رایگان و بدون محدودیت انجام میشود
رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم، از انجام رایگان و بدون محدودیت تست ابتلا به کرونا در هفت مرکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حمیدرضا بهزادی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونایی این شهرستان اظهار داشت: مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی یکی از مهمترین عوامل مرگ کرونایی است.

وی افزود: انجام به موقع تست ابتلا به کووید-۱۹ می‌تواند علاوه بر تسهیل مسیر نجات و بازگشت فرد به چرخه زندگی از ابتلای سایر اطرافیان وی به ویروس نیز جلوگیری کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: مردم نباید تست دادن را ننگ بدانند چرا که انجام به موقع تست می‌تواند جان آن‌ها را نجات دهد.

بهزادی ادامه داد: در هیمن راستا انظار است اصحاب رسانه، سمن‌ها، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تبیین اهمیت تست دادن و فرهنگ‌سازی در جامعه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در انجام تست کرونا در شهرستان قشم وجود ندارد و تمامی افراد جامعه می‌توانند با مراجعه به هر یک از هفت مرکز بهداشتی مستقر در سراسر جزیره قشم به صورت رایگان تست بدهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: مرکز درمانی شهر قشم همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ به صورت رایگان از افراد مراجعه کننده تست کویید-۱۹ می‌گرد.

بهزادی بیان کرد: همچنین مراکز روستایی در ۲ شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به صورت رایگان آماده انجام تست کرونا هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز