معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

فرصت طلایی برای قالیبافان

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۲۹۲۰
فرصت طلایی برای قالیبافان
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، از شرایط ویژه‌ و جدیدی که برای بیمه قالیبان در نظر گرفته شده یاد کرد و گفت: بیش از 4 هزار قالیباف در هرمزگان داریم که می‌توانند از این شرایط استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عباسی با اشاره به دستورالعملی که برای پوشش بیمه قالیبافان در قالب صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر با شرایط جدید ابلاغ شده، یادآور شد: در قالب این طرح نزدیک به 460 هزار قالیباف در سراسر کشور می‌توانند از مزایای بیمه برخوردار شوند.

وی ادامه داد: مزیت اصلی شرایط جدید، رایگان بودن حق بیمه قالیبان در سال اول است که توسط دولت پرداخت می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان هرمزگان با بیان اینکه کلیه فعالین قالیبافی و حرفه‌های مرتبط با آن که ساکن شهرها باشند نیز می‌توانند از این طرح استفاده کنند و فقط محدود به روستاییان و عشایر نیست، اظهار کرد: کسانی که تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند از مزایای مستمری بازنشستگی و مستمری از کار افتادگی بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: به علاوه امکان جابجایی بیمه پردازی از این بیمه به بیمه‌های تامین اجتماعی، بازنشستگی کشوری، نیروی مسلح و... و بالعکس نیز وجود دارد.

عباسی به قالیبافان توصیه کرد، از این فرصتی که پیش آمده استفاده کنند و یادآور شد: اگرچه سقف خاصی برای برخورداری قالیبافان هرمزگان از این طرح در نظر گرفته نشده، اما تلاش ما برای جذب حداکثری سهمیه مذکور است.

وی از وجود بیش از 4 هزار قالیباف فعال درهرمزگان یاد کرد و با بیان اینکه از این تعداد نزدیک به 600نفر بیمه هستند، افزود: سایر بافندگان می‌توانند از این طرح استفاده کنند و شرایط و محدودیت خاصی هم ندارد.

عباسی گفت: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و در شهر بندرعباس به اتحادیه فرش بندرعباس مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز