مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خبر داد:

تایید تست سلامت از طریق سامانه وزارت بهداشت لازمه صدور بلیط شناور

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۶۵۶۷
تایید تست سلامت از طریق سامانه وزارت بهداشت لازمه صدور بلیط شناور
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، با اشاره به دور جدید اعمال محدویت به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در بنادر مرکز استان، تاییده تست سلامت وزارت بهداشت را لازمه صدور بلیط شناور و سفر بومیان را منوط به احراز هویت، همچنین لازمه سفر غیر بومیان به جزایر استان را احراز شرایط سفر عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  حمید رضا محمد حسینی تختی با اشاره به ابلاغ سیاست های جدید و اعمال محدودیت های رفت و آمدی  در بنادر مرکز استان گفت: ارائه خدمات در مسیرهای سه گانه بندرشهید حقانی – قشم – هرمز همه روزه از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸  ادامه دارد.

وی افزود: ارائه خدمات در ساعات یاد شده از بند شهید حقانی به جزیره قشم و بلعکس به شکل مستمر و برای جزیره هرمز سه سفر برای رفت در ساعات (۷صبح -۱۳و۱۷ عصر ) و برگشت از هرمز ساعت ۸ صبح و ۱۴:۳۰ بعد ظهر انجام می پذیرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با تاکید به اینکه سفر بومیان منطقه منوطه به انجام مراحل احراز هویت است خاطرنشان کرد: لازمه سفر افراد غیر بومی به جزایر استان احراز شرایط سفر( ارائه ماموریت اداری – انجام امور قضایی – اموردانشگاهی و...) تعیین شده و از سفر افراد فاقد شرایط وگردشگران  ممانعت به عمل می آید .

محمد حسینی تختی با اشاره به برقراری ارتباط مستقیم سامانه تهیه بلیط بندر شهید حقانی با سامانه وزارت بهداشت که چندی پیش برقرار شده است اظهار داشت: پس از انجام مراحل احراز هویت چه برای افراد بومی و چه غیر بومی  اسامی در سامانه تهیه بلیط بندر بارگذاری و پس از دریافت پاسخ تست سلامت افراد از سوی سامانه وزارت بهداشت نسبت به صدور بلیط شناور اقدام می شود.

به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر کلیه الزامات بهداشتی و مراقبتی ابلاغی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، گند زدایی بنادر و شناورها و غیره انجام و در طول مسیر دریایی به منظور تهویه هوا درب شناورها با رعایت الزامات ایمنی چندین بار باز و بسته می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز