در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت:

تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان در قالب کالا کارت

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۷۰۸۰
تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان در قالب کالا کارت
مدیرکل آموزش و پرورش، گفت: مطابق تفاهم نامه وزارت با بانک مهر، این بانک در راستای حمایت و خرید کالای ایرانی و بر اساس خالص دریافتی افراد و تا سقف200میلیون ریال، در قالب کالا کارت تسهیلات می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج بیت الهی گفت: در راستای اجرایی نمودن تفاهم ما بین وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران، تفاهم نامه بین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و بانک مهر استان  منعقد گردیده است.

وی افزود: این تفاهم نامه با هدف حمایت و خرید کالای ایرانی و نیز در راستای امور رفاهی فرهنگیان می باشد و مطابق آن و بر اساس خالص دریافتی افراد، تا سقف200میلیون ریال، در قالب کالا کارت تسهیلات پرداخت می شود.

بیت الهی ادامه داد: باز پرداخت و نرخ سود تسهیلات طرح کالا کارت بسته به دوره بازپرداخت می باشد و در دوره باز پرداخت  6 ماهه با نرخ سود 2 درصد ، دوره 9 ماهه نرخ سود 3 درصد و دوره 12 ماهه نرخ سود 4 درصد می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان مدت این تفاهم نامه را یکسال کامل شمسی عنوان کرد و  گفت: خرید کالا و خدمات از پذیرندگان( فروشگاه) طرف قرارداد با بانک در قالب طرح کالا کارت به پرسنل دارای شرایط و معرفی شده از سوی آموزش و پرورش تعلق می گیرد.

بیت الهی تصریح کرد: معرفی افراد واجد شریط جهت استفاده از تسهیلات بر اساس میزان سهمیه تعیین شده از طرف بانک است و کسر اقساط تسهیلات از حقوق پرسنل بصورت ماهانه تا تسویه حساب کامل انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز