استاندار هرمزگان در کارگروه امور زیربنایی استان:

پیگیری درخواست‌ سرمایه‌گذاری در هرمزگان از طریق ثبت در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۷۶۳۹
استاندار هرمزگان، بر لزوم ثبت و پیگیری درخواست‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در نشست کارگروه امور زیربنایی و توسعه شهری، روستایی، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان هرمزگان بر لزوم ثبت و پیگیری درخواست‌های سرمایه‌گذاری از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد و بیان داشت: روند دریافت استعلامات و صدور مجوز طرح‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان باید از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان انجام شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید این امر مهم را مورد توجه قرار دهند تا فرآیند بررسی و صدور مجوز طرح‌های سرمایه‌گذاری به صورت شفاف و در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

استاندار هرمزگان خواستار تشکیل منظم جلسات گروه‌های کاری ذیل کارگروه های استان شد و تصریح کرد: درخواست‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری پس از انجام فرآیند در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید به گروه کاری مربوطه جهت بررسی دقیق و کارشناسی ارجاع شوند.

همتی اظهار داشت: طرح‌های کارشناسی شده باید جهت تصویب در دستور کار کارگروه مربوطه از جمله کارگروه امور زیربنایی قرار گیرند و سپس برای تایید و تصویب نهایی در شورای برنامه‌ریزی استان مطرح شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز