توسعه ظرفیت های خدمات رسانی نواحی در مدیریت شهری

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۷۶۴۰
توسعه ظرفیت های خدمات رسانی نواحی در مدیریت شهری
در راستای تحقق حقوق شهروندی، توسعه پایدار شهری و اعتماد سازی بین آحاد شهروندان با رویکرد خدماتی و نظارتی در نواحی شهرداری منطقه سه بندرعباس، افزایش و تأمین تجهیزات و مصالح عمرانی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر شهرداری منطقه سه با بیان اینکه از جمله وظایف محول شده به نواحی در حوزه عمرانی و بهسازی معابر شهری است، افزود: با توجه به نقش اجرایی نواحی در مدیریت شهری و واگذاری اختیار به رؤسای نواحی در خصوص فعالیت های خدماتی، ارتقاء تجهیزات برای آنها، باعث تحقق بهتر مدیریت در شهر می باشد.

علی پاسلارزاده ادامه داد: سطوح آسفالتی بر اثر عوامل گوناگون، آسیب دیده و موانعی در عبور و مرور وسایل نقلیه به وجود می آورد که همواره نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد. از این رو شهرداری منطقه سه در نظر دارد با افزایش تجهیزات تهیه آسفالت و مصالح عمرانی در جهت ترمیم و لکه گیری به موقع، گام مؤثری در کاهش معضلات و کاستی های محدوده خدماتی سطح هر ناحیه بردارد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به مسائل عمرانی شهر با هدف ساماندهی ساختار محیط شهری در راستای زیباسازی و ایجاد ایمنی به هنگام عبور و مرور در پیاده رو و خیابان، بیش از پیش به طور مستمر مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، تا با تجهیز نمودن مصالح عمرانی اعم از آسفالت، جداول بتنی، سنگ فرش پیاده رو و غیره در نواحی منطقه‌ سه شاهد ترمیم و رفع سریع تر این مشکلات باشیم.

این مقام مسئول همچنین گفت: نواحی موظف است، معابری که در حد وسیعی، نیاز به ترمیم دارند را شناسایی نموده و به واحد عمرانی منطقه گزارش دهد تا با اولویت بندی معابر، بخش آسیب دیده اصلاح شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز