فرمانده انتظامی شهرستان قشم خبرداد:

دستگیری سارق مغازه و کشف ۹ فقره سرقت در قشم

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۸۲۹۰
دستگیری سارق مغازه و کشف ۹ فقره سرقت در قشم
فرمانده انتظامی شهرستان قشم، از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار مغازه و کشف 9فقره سرقت در شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ حسین الهی درتشریح این خبر گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت مغازه به روش تخریب قفل درب شیشه سکوریت وسرقت وجه نقد-سیگار وتلوزیون از مغازه های سطح شهر قشم که فاقد حفاظت فیزیکی مناسب بودند ونظر به حساسیت موضوع وسریالی شدن این نوع از سرقت مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ابتدا شیوه وشگرد سارق وساعات وقوع ومسیرهای سرقت مورد بررسی دقیق قرارگرفت که با توجه به وجود دوربین مداربسته در محل سرقت سریعا تصویر سارق به رویت واحدهای گشتی رسید تا در شناسایی دقیق سارق موثر واقع گردد

این مسئول انتظامی تصریح کرد: مأموران با تلاش شبانه روزی و شگردهای نوین پلبیسی سارق را شناسایی وبا هماهنگی قضائی نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی بعمل آمده مقادیری اموال مسروقه شامل تلوزیون وتبلت و... کشف کردند.

فرمانده انتظامی قشم اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیسی و مشاهده مستدات مستدل پلیسی به 9فقره سرقت مغازه واماکن اعتراف و تمامی صحنه های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت.

سرهنگ الهی با تأکید بر اینکه با توجه به اعترافات متهم همدست وی که یک نفر مالخر خانم بود نیز شناسایی وبا هماهنگی قضائی دستگیر شد، اذعان داشت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارق حدود4 ماه قبل از زندان آزاد شده ودارای8فقره سابقه کیفری می باشد که بدلیل اعتیاد وفقرمالی بصورت شبانه اقدام بسرقت مغازه واماکن به روش تخریب قفل شیشه سکوریت نموده است.

 

نظر شما