مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک بندرعباس خبر داد:

انجام سم پاشی و شستشوی دوره ای شبکه فاضلاب منطقه یک بندرعباس

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۸۴۵۴
انجام سم پاشی و شستشوی دوره ای شبکه فاضلاب منطقه یک بندرعباس
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک بندرعباس، از شستشوی 20 کیلومتر از خط انتقال فاضلاب محله های مرکز و غرب بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالعلی پلاسی زاده در بازدید از روند اقدامات در حال انجام بخش فاضلاب این منطقه با اشاره به اینکه با فرا رسیدن فصل بارندگی اقدامات پیشگیرانه از سوی امور منطقه یک در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شستشو و رفع انسداد خطوط انتقال فاضلاب باعث جلوگیری از بالازدگی فاضلاب می شود، افزود: در بررسی های انجام شده تمام نقاطی که احتمال گرفتگی وجود داشت مرتفع و در حال حاضر مشکلی از این نظر وجود ندارد.

 به گفته مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک بندرعباس، تمام خطوط فاضلاب پس از شستشو سم پاشی نیز شده اند.

پلاسی زاده به آسیب های بارندگی به تاسیسات فاضلاب اشاره کرد و افزود: متاسفانه در زمان بارندگی برخی افراد با برداشتن منهول های فاضلاب اقدام به هدایت آب های سطحی به داخل خطوط انتقال فاضلاب می کنند که باعث گرفتگی خطوط و آسیب به تاسیسات فاضلاب می شود.

وی در عین حال افزود: برای هدایت آب های سطحی کانال هایی در سطح شهر از سوی شهرداری ایجاد شده که سیلاب ها می بایست از این طریق هدایت و خارج شود.

فرید معتمدی رئیس بهره برداری فاضلاب منطقه یک بندرعباس نیز به آماده باش ماشین آلات این شرکت در زمان اتفاقات اشاره کرد و افزود: بروز رسانی ابزارها و ماشین آلات از اقداماتی است که انجام شده و نیروهای این بخش آماده خدمات رسانی در شرایط سخت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز