​بازدید سرزده رییس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۲۸۱۲
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای تحقق اهداف طرح تحول دستگاه قضایی و به منظور نظارت ویژه بر حفظ حقوق شهروندی از مجتمع شهید بهشتی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی صالحی در جریان بازدید سرزده از مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس ضمن نظارت بر حُسن انجام امور و مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف این مجتمع، از سوی مسئولین مربوطه در جریان آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه، ضمن دیدار با قضات و کارکنان مجتمع شهید بهشتی بندرعباس، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا صادر کرد.

در ادامه این بازدید که معاونین رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، از زحمات آن دسته از قضات و کارمندان مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه، کاهش موجودی پرونده‌ها، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مردم نقش آفرینی فعال نموده اند، تقدیر شد.

شایان ذکر است: در جریان این بازدید، صمد دهقانی رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب بندرعباس، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های مجتمع قضایی شهید بهشتی ارائه نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز