بازدید مدیر منطقه از مسیر خط۲۶ اینچ مرکز انتقال نفت مهرآران

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۳۳۹۸
مدیر منطقه خلیج فارس، به همراه رئیس مرکز انتقال نفت مهرآران از مسیر خط ۲۶ اینچ حوزه استحفاظی این مرکز بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،رئیس مرکز مهرآران گفت: در این بازدید مقرر شد پایش مسیر خط به طور مرتب و هفتگی انجام شود و بازدیدهای شبانه نیز به اتفاق و همراهی پرسنل حراست مرکز انجام شود.

مهدی کیوان مهر ادامه داد : همچنین به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی شناسایی و ارتباط با همسایگان مجاور مسیر خط در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مقرر شد در نقاط پر تردد و نقاط مسکونی تعداد مارکرها و تابلوهای بتنی جهت آگاه سازی وجود لوله انتقال نفت افزایش پیدا کند.

مدیر منطقه خلیج فارس همچنین از روند پیشرفت پروژه تعویض و ترمیم ده کیلومتر از پوشش خط لوله ۲۶اینچ فرآورده های نفتی حدفاصل مراکز انتقال نفت قطب آباد-مهرآران بازدید کرد.

رئیس واحد مهندسی خوردگی فلزات منطقه گفت :مدیر منطقه در چندین نوبت از پرسه های مختلف اجرا تعویض ده کیلومتر پوشش خط ازنزدیک بازدید کرد.

صحبت الله کاویانی بیان داشت : این پروژه از زمان شروع تا کنون بارعایت اصول ایمنی و بازرسی بدون هیچگونه حادثه یا اتفاق غیر مترقبه ای ، پیشرفت۲۵درصدی داشته و انتظار می رود این پروژه تاپایان سال جاری به اتمام برسد.

وی در انتها خاطرنشان کرد : دراین بازدید مدیرمنطقه با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه، بر رعایت  استانداردهای معمول تعویض پوشش و رعایت اصول ایمنی و بازرسی به ناظر پروژه تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز