ممکن شدن ناممکن ها در ایزوایکو

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۵۴۳۴
ممکن شدن ناممکن ها در ایزوایکو
هرساله شرکت‌ها و مجتمع‌های بزرگ صنعتی در نمایشگاه هفته پژوهش گرد هم می‌آیند تا دستاوردهای یک‌ساله خود را در معرض دید همگان قرار دهند. 

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش سال جاری در استان هرمزگان مجموعه ایزوایکو با ارائه خدمات سرویس اساسی تراسترهای شناور C-Master به‌عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی استان هرمزگان انتخاب شد.

شناور سی مستر یک شناور لوله گذار است که سال گذشته جهت انجام تعمیرات دوره‌ای به حوض خشک ایزوایکو مراجعه نمود، این شناور DP3 با بهره‌گیری تراسترهایی که دارد قادر است در هر موقعیتی تعادل خود را حفظ نموده و به انجام عملیات بپردازد.

محمدرضا تیموری ناظر این تعمیرات با اشاره به خاص بودن شناور C-Master گفت: این شناور DP3 با بهره‌گیری از 8 تراستر که به شکل مجزا کنترل می شوند قادراست در هنگام عملیات تعادل خود را حفظ نموده و لوله‌گذاری را در عمق دریا به انجام برساند.

وی با اشاره به خودکفایی صنعت دریایی در کشور ادامه داد تعمیرات اساسی این تراسترها برای اولین بار در کشور با موفقیت به انجام رسید و از خروج میزان زیادی ارز از کشور جلوگیری کرد.

مجتمع ایزوایکو به‌عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت دریایی کشور در این سال‌ها بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کرده و با بهره‌گیری از تخصص و دانش نیروهای بومی توانسته بسیاری از تعمیرات خاص را که تا پیش‌ازاین در خارج از کشور انجام می‌شد را با موفقیت به انجام برساند.

لازم به ذکر است؛ شرکت ایزوایکو در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان طی سال گذشته با عرضه پروژه سکوی فاز 14 پارس جنوبی عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه سال 1398 را از آن خود کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز