قدردانی وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۸۳۷۵
قدردانی وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان
وزیر نیرو در مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش هرهفته الف_ب ایران از مهندس عبدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این مراسم همزمان با افتتاح پروژه های هفته سوم پویش در استان های تهران و گیلان و با حضور وزیر نیرو ،معاونین و مدیران ارشد ستادی وزارت نیرو و استانداران و مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق کشور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

این مراسم در استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان و مدیران عامل صنعت آب و برق استان و ارتباط ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار و لوح تقدیر وزیر نیرو توسط همتی استاندار هرمزگان به مدیرعامل شرکت توزیع برق اهدا شد. 

 اردکانیان در این جلسه نیز از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها رونمایی کرد و از همکاری کلیه دست اندرکاران پویش به ویژه استانداران و مدیران صنعت آب برق قدردانی نمود.

در کتاب “دلگرمی‌ها و همراهی‌ها” اظهارات مقامات عالی کشور از جمله حسن روحانی رئیس جمهور،  قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه،  لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری و حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در خصوص پویش ملی هرهفته_الف_ب_ایران آمده است.

باتوجه به تداوم  گسترده این پویش در سال جهش تولید با عنوان هرهفته_الف_ب_ایران؛ (ساخت و سازها و ساز و کارها) به بهره‌برداری رساندن ۲۵۰ طرح بزرگ و مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور در دستور کار قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز