معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبر داد:

تشکیل پرونده ۶۳۹ میلیون ریالی برای انبار غیر مجاز در بندرعباس

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۸۸۰۶
تشکیل پرونده ۶۳۹ میلیون ریالی برای انبار غیر مجاز در بندرعباس
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، از تشکیل پرونده برای انبار غیر مجاز در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: بازرسان این سازمان در پی وصول گزارش مبنی بر دپوی کالا در انباری واقع در شهرستان بندرعباس که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته با همکاری کارشناسان مربوطه از انبار مذکور اقلامی شامل رب گوجه، عدس، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، لپه و نخود به مقدار 3 هزار و 442 کیلو گرم کشف شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تصریح کرد: کارشناسان پس از بررسی های به عمل آمده از انبار مربوطه پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 639 میلیارد ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز