در اولین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی صورت گرفت :

کسب ۱۹ رتبه کشوری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراها توسط دانش آموزان هرمزگانی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۰۱۴۹
کسب  ۱۹ رتبه کشوری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراها توسط دانش آموزان هرمزگانی
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان هرمزگان 19 رتبه اولین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور را بدست آوردند در جایگاه ششم کشور ایستادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، ایرج بیت اللهی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف تقویت وتعمیق فرهنگ مطالعه،تحقیق و پژوهش فردی و گروهی  و تقویت کار گروهی در 9 عنوان مسابقه (نانو،مسابقات آزمایشگاهی،سلولهای بنیادی،کد نویسی،نجوم،ادبیات و علوم انسانی،گیاهان داروئی،دریا و زیست فناوری) در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد.

وی ادامه داد: در مرحله کشوری چهار رتبه اول،10 رتبه دوم و پنج رتبه سوم  در هفت رشته (ادبیات و علوم انسانی،علوم دریا،گیاهان داروئی، نانو،نجوم،کد نویسی و زیست فناوری )حاصل تلاش دانش آموزان هرمزگانی در این جشنواره بود.

بیت اللهی تصریح کرد: براساس رتبه های فوق آموزش و پرورش هرمزگان در بین ده استان برتر در جایگاه ششم این جشنواره قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این موفقیت را حاصل تلاش گروهی همه  مدیران پژوهش سراها،مدیران مدارس، رابطین پژوهشی، دبیران شاغل در پژوهش سراها و بویژه حمایت والدین از این دانش آموزان عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز