جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان اعلام کرد:

تداوم محدودیت های تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در همه شهرهای هرمزگان

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۰۲۳۱
تداوم  محدودیت های تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در همه شهرهای هرمزگان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: برگزاری هر گونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح استان ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سعید ناجی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با اشاره به کاهش روند ابتلا به کووید۱۹ و فوتی ناشی از این بیماری در استان، اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در کل شهرستان های استان هرمزگان بنا به اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، زرد اعلام شده است.
 
وی افزود: بر همین اساس، اعمال محدودیت‌ها کاهش محسوسی خواهد داشت و فعالیت مشاغل گروه ۱، ۲ و ۳ مجاز و مشاغل گروه چهار دارای محدودیت و ممنوع است که با صدور مجوز برای مشاغل این سه گروه مجاز، بخش اعظم رده های شغلی امکان فعالیت دارند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اعلام اینکه تردد درون استانی خودروهای شخصی مجاز است، گفت: شهروندان هرمزگانی باید قبل از سفر به سایر شهرها و استان های کشور، محدودیت های اعلامی در شهرهای مقصد را رصد کنند.
 
ناجی خاطرنشان کرد: به دلیل اثرگذاری مثبت اجرای طرح محدودیت درون شهری، محدودیت تردد خودروها در مناطق زرد نیز از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح اعمال خواهد شد و نیروی انتظامی موظف به اجرای این مصوبه است.
 
جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به عدم دسترسی تعداد محدودی از دانش آموزان استان به اینترنت، گفت: با مصوبه ستاد استانی، برگزاری امتحان حضوری برای دانش آموزان این مناطق با تشخیص آموزش و پرورش استان و نظارت دانشگاه علوم پزشکی بلامانع است.
 
وی همچنین عنوان کرد: کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۲/۳ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.  
 
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با قدردانی از همراهی مردم در راستای بهبود نسبی وضعیت کرونا در استان و کاهش روند ابتلا و فوتی ناشی از این بیماری، گفت: برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح کشور ممنوع است و درصورت لزوم برگزاری همایش ها و سمینارها با استفاده از امکانات الکترونیکی و ویدئوکنفرانسی این کار صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز