مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خبر داد:

بهره مندی بیش از۹۷۰۰ نفر در راستای اجرای طرح ناظران سلامت

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۰۴۴۸
بهره مندی بیش از۹۷۰۰ نفر در راستای اجرای طرح ناظران سلامت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، از بهره مندی بیش از۹۷۰۰ نفر در راستای اجرای طرح ناظران سلامت در یک ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  مختار سلحشور در تشریح ان خبر گفت: طرح ناظران سلامت در قالب طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور در قالب برنامه هایی از قبیل مراقبت بیماران، آموزش همگانی، پایش و نظارت از ششم آذرماه در حال اجراست که در یک ماهه اخیر ۹هزارو ۷۶۵نفر از صاحبان مشاغل مختلف از خدمات این طرح بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه از ششم آذر ماه تا ششم دی ماه سال جاری ۳۲۸نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب ۱۶۰ تیم در راستای اجرای طرح ملی ناظران سلامت فعالیت نموده اند اظهار کرد:از آغاز طرح تاکنون پنج هزارو ۵۵۳ واحد صنفی در سطح استان مورد بازدید قرار گرفته است.

مدیرعامل هلال احمر استان هرمزگان هدف از اجرای این طرح را کاهش روند بیماری کرونا برشمرد و افزود:طرح ناظران سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت ۱۴ تیم مراقبتی و حمایتی  در سراسر استان در حال اجراست.

سلحشور خاطرنشان کرد:عملکرد جوانان داوطلب درطول یک ماه اجرای طرح  ۲هزارو ۶۶۷ نفر- ساعت بوده که در قالب تیم‌های ۲ نفره با حضور در سطح  شهر، محلات و بین اقشار مختلف مردم در خصوص کنترل و نظارت بر اجرای درست دستورالعمل‌های بهداشتی، صیانت از سلامت همشهریان عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا فعالیت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد:اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی از راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان این بیماری است که طرح ناظران سلامت جهت حفاظت از سلامت هم استانی‌ها تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد شد.

نظر شما