درسی و چهارمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم عنوان شد؛

مدیریت منابع انسانی پشتیبان نیروهای سازمانی است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۶:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۲۰۵۵
مدیریت منابع انسانی پشتیبان نیروهای سازمانی است
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درسی و چهارمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان گفت: مدیریت منابع انسانی مسوول پشتیبانی و طراح توسعه سرمایه های سازمانی است.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سی و چهارمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان شامگاه دوشنبه 8 دی ماه با حضور حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جهت توسعه سرمایه های انسانی سازمان اظهار داشت: شایسته سالاری مهم ترین اولویت این سازمان برای ارتقا مناصب شغلی است.

وی تقویت تعلق خاطر و تعصب نسبت به سازمان مربوطع از سوی کارکنان را ناشی از حمایت و پشتیبانی بجای مدیریت منابع انسانی دانست و افزود: انتخاب شاخص های ارزیابی صحیح برای بالا بردن کیفیت کار و پرورش نیروهای متخصص که جایگزین نیروهای بازنشسته شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مومنی در ادامه از تلاش های علیرضا امری کاظمی، سرپرست ژئوپارک جهانی قشم برای حفظ و پاسداشت این گنجینه ملی و بین المللی قدردانی کرد و گفت: در حوزه گردشگری نیز خواستار تقویت کیفیت نظارت، کنترل  و بازرسی های فنی هستیم تا به ارتقا سطح خدمات درجه یک در جزیره کمک کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: صنعت گردشگری در این منطقه، قابلیت توسعه و تبدیل شدن به یک منبع درآمد پایدار و ارزآور در کشور را دارد.

*برد کشوری اخبار قشم در بین مناطق آزاد

در ادامه سی و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در جزیره ارایه داد که حاکی از وضعیت کنترل شده بیماری داشت.

 وی با اشاره به تعداد نمونه‌های گرفته شده از آغاز شیوع کروناویروس در جزیره گفت:  تاکنون ۱۰ هزار و ۳۸۳ مورد تست گرفته شده که از این تعداد 9 هزار و 419 تست PCR و ۷۶۴ تست RAPID بوده است.

حسین مرادی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گزارشی از عملکرد این مدیریت در هفته گذشته از ۲۹ آذر تا ۵ دی ماه ارایه کرد که حاکی از گردش خبری بالای این منطقه آزاد در سطح کشور بود.

وی با اشاره به اخبار تولید شده در این مدت گفت: تولید ۲۱ خبر با حدود بیش از ۸ هزار کلمه که بالاترین درصد آن به حوزه مدیرعامل و معاونت فرهنگی اختصاص دارد و ۱۷۰ گردش خبر در روزنامه های سراسری کشور که به معرفی جزیره قشم و فعالیت‌های این منطقه آزاد در کشور کمک می کند، از دستاوردهای هفته گذشته این مدیریت است.

گزارش تحلیلی وضعیت نیروهای انسانی سازمان، شرکت های تابعه و نیروهای پروژه‌ای توسط حمیدرضا صادقی، مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم بخش دیگری از موضوعات این جلسه بود.

وی از منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین عامل تولید و سرمایه سازمان یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر در مجموع این سه بخش، 70 درصد نیروی بومی و 30 درصد نیروی غیربومی مشغول به کارداریم.

بررسی پروژه طرح جامع منطقه آزاد قشم بر اساس مستندات سوئکو باعنوان "فاضلاب و زائدات جامد" توسط حسین ناصری نژاد، مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز با امکان سنجی قابلیت توسعه و ترمیم سیستم های جمع آوری پساب خانگی در شهرها و روستاهای جزیره همراه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز