مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه خبر داد:

استقبال شرکت های بین المللی برای صادرات کالاها از بنادر غرب هرمزگان

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۲۱۴۸
استقبال شرکت های بین المللی برای صادرات کالاها از بنادر غرب هرمزگان
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه، گفت: با ایجاد بسترهای جدید و صادرات 450 هزارتن انواع مواد معدنی و ساختمانی طی 9 ماهه گذشته شاهد تحقق چشم اندازهای ترسیم شده در بنادر غرب استان هرمزگان می باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، قاسم عسکری نسب با اشاره به تدابیر اتخاذ شده  در جهت رفع تمرکز زدایی و فعال نمودن بنادر کوچک  اظهار داشت: احداث ترمینال مواد معدنی به مساحت 7 هکتار و در پی آن کاهش زمان انتظار شناور ها سبب شد تا بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در 9 ماه سال جاری با ارسال 444 هزار و 33 تن مواد معدنی و مصالح ساختمانی به بنادر کشورهای هدف، رشد قابل توجهی را در این حوزه تجربه و به اهداف ترسیم شده در این حوزه دست یابد .

وی عمده کالاهای صادراتی را سیمان، گچ، سنگ گچ، نمک، سنگ گابرو و مصالح ساختمانی عنوان کرد و گفت: این نوع کالاها عمدتا به صورت فله و یا  بسته بندی شده به کشورهای هدف صادر می شود.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه گفت:  راهبردهایی نظیر ارائه خدمات ۲۴ ساعته، بهره‌گیری از کارشناسان و نیروهای متخصص و کارآمد، استفاده‌ بهینه از امکانات دریایی و بندری همچنین احداث پنج رمپ بتنی و خاکی؛ زمینه حضور شرکت‌های بین‌المللی فعال در بخش صادرات مواد معدنی و مصالح ساختمانی را در بنادر غرب استان تقویت کرده است.

شایان ذکر است؛  اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با نظارت بر ۱۰ بندر تجاری و مسافری همچنین تحت پوشش قراردادن نیمی از جزایر کشور بعنوان قطب صادر مواد معدنی و مصالح ساختمانی معرفی و بعنوان کانونی مهم جهت تبادلات تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان نقش آفرینی می کند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز