مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

توزیع ۸۰۰ تبلت در بین دانش آموزان نیازمند

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۲۲۴۵
توزیع ۸۰۰ تبلت در بین دانش آموزان نیازمند
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: تاکنون 800 تبلت در قالب طرح ملی «نهضت مشارکت تهیه تبلت» بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است و 451 تبلت نیز برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج بیت اللهی ضمن قدردانی از توجه و حمایت جدی استاندار هرمزگان و رییس شورا، اظهار کرد: همه ظرفیت مجموعه آموزش و پرورش در خدمت مردم عزیز استان است و امیدواریم در سایه وحدت و همدلی و مشارکت جمعی خدمتگزار لایقی برای دانش آموزان و فرهنگیان باشیم.

وی افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا و ضرورت توسعه آموزش های مجازی، تامین ابزار لازم ویژه دانش آموزان‌ نیازمند در اولویت است که خوشبختانه با راهبری شورای آموزش و پرورش و حمایت جدی استاندار استان در جایگاه ریاست شورا، مصوبات مهمی را در این راستا داریم.

بیت اللهی ادامه داد: تاکنون با کمک نهادها و خیرین نوع دوست، ۸۰۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان‌ نیازمند توزیع شده است که با مصوبات اخیر شاهد رفع نیاز همه 22 هزار دانش آموزان نیازمند در سراسر استان خواهیم بود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در این بخش، تامین نیاز دانش آموزان مدارس استثنایی نیز مورد توجه است و با برنامه مشترک وزارت آموزش و پرورش و استانداری هرمزگان، تعداد ۴۵۱ تبلت ویژه این عزیزان تامین خواهد شد.

بیت اللهی در پایان گفت: سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش استان در مسیر اهداف و برنامه های هدف گذاری شده، حمایت و همراهی و مشارکت جمعی مردم و مسوولان است که با این پشتوانه امیدواریم با کار شبانه روزی، آنچه را که شایسته مردم شریف استان است محقق نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز