از سوی مدیرعامل صورت گرفت:

تقدیر شرکت گاز هرمزگان از پرسنل پلیس راه استان

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۳۴۴۵
مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از پرسنل پلیس راه این استان که برای جلوگیری از تصادف در جاده بندرعباس-میناب به دلیل نشتی گازوییل روی جاده از یک کامیون،خاک پاشی کرده بودند، تقدیر وتجلیل به عمل اورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر عامل شرکت گاز به همراه رئیس امور مالی و پشتیبانی، مسئول خدمات رفاهی و مددکاری اجتماعی و رئیس روابط عمومی این شرکت در محل دفتر فرماندهی پلیس راه استان حضور یافتند و از پرسنل وظیفه شناس این فرماندهی تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

حمزوی در این نشست که فرمانده پلیس راه استان، جانشین وی و مسوول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان حضور داشتند، افزود:در این برهه از زمان که مردم به دلایل مختلف  اقتصادی ،بیماری، استرس و... فشار روحی سنگینی را تحمل می کنند، رخ دادن و مشاهده چنین وقایع تحسین برانگیزی بی شک سبب بالا رفتن روحیه امید و اعتماد بیشتر مردم به پلیس خدمتگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان افزود: انتشار این  فیلم در واقع   یکی از هزاران خدماتی است که نیروی های ارزشمند انتظامی و پلیس راه در راستای  مسئولیت اجتماعی خود انجام می دهند و امید است مردم با مشاهده این خدمات همچنان پلیس را پناهگاهی امن و مطمئن برای خود در جامعه بدانند و به همراهی و همکاری با پلیس جهت داشتن امنیت بهتر و بیش تر، چون گذشته در صحنه باشند و به این نیروهای ارزشی یاری رسانند.

شایان ذکر است سه روز پیش، فیلم کوتاهی از خاک پاشی پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان بر روی جاده بندرعباس-میناب به دلیل ریخته شدن  گازوییل  توسط کامیون عبوری از این جاده و جهت جلوگیری تصادف  در فضای مجازی منتشر شد که موجب واکنش های  کابران مجازی جهت تحسین این کار خداپسندانه پلیس شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز