راه‌اندازی دو بازارچه محله‌ای در محدوده منطقه دو بندرعباس

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۳۴۴۹
مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس، از راه‌اندازی دو بازارچه محله‌ای در محلات آیت‌ا... غفاری و فرودگاه قدیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مجتبی سلیمی در این رابطه اظهار کرد: بازارچه‌های محلی با هدف توانمندسازی محلات و ایجاد اشتغال در محله آیت‌ا... غفاری و فرودگاه قدیم بندرعباس در حال احداث است.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این محلات و ضرورت ایجاد اشتغال پایدار و عرضه مستقیم محصولات با همکاری نظارت سازمان میادین و تره بار اقدام به احداث این بازارچه های محلی شده است.

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه این بازارچه‌ها با هدف توانمند‌سازی محلات و ایجاد اشتغال در محلات راه‌اندازی می‌شود، افزود: مدیریت این بازارچه‌ها بر عهده معتمدین و شورای اجتماعی محلات خواهد بود که سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری نیز بر روند فعالیت‌های آن نظارت می‌کند.

سلیمی گفت: این منطقه از مدیریت شهری، خدمات‌رسانی با هدف صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان به منظور کاهش سفرهای درون‌شهری و همچنین کاهش هزینه خانوار را در دستور کار قرار داده است.

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس در پایان از همکاری معتمدین و مردم این دو محله و همچنین سازمان ساماندهی مشاغل شهرى و فر‌آوده‌هاى کشاورزى شهردارى در روند اجرایی و مدیریت این بازارچه‌ها قدردانی  کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز