مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان :

صعود تیم فوتسال بانوان رودان به لیگ برتر افتخار بزرگی برای ورزش بانوان استان است

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۳۴۸۵
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ، در جلسه با هیئت فوتبال رودان گفت: صعود تیم فوتسال بانوان رودان به لیگ برتر باعث افتخاراستان و ورزش بانوان است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، امیاری بیان نمود:باوجود مشکلات موجود هیئت فوتبال رودان، تلاش ها وپیگیری های مستمری انجام شده و تیم فوتسال بانوان رودان به نمایندگی از استان هرمزگان به لیگ برتر صعود نمود که این صعود  باعث افتخار وارزشمندی جایگاه فوتسال بانوان  استان است.

وی  تصریح کرد:بررسی های لازم درجهت مطالبات تیم در زمینه های کادر فنی،برگزاری میزبانی ها، حضور تیم در مسابقات رفت و برگشت، تجهیزات ،برآورد هزینه ها و ... انجام خواهدشد و اداره کل ورزش وجوانان استان در حد توان از این تیم بانوان نیز حمایت خواهد نمود.

امیاری بیان کرد:جهت حمایت بیشتر تیم ،پیگیری های لازم از   بخش های اقتصادی استان انجام خواهیم داد.

مدیرکل ورزش وجوانان بیان داشت:ورزش جایگاهی ویژه در جامعه دارد و پیروزی ها و افتخاراتی که تیم ها و ورزشکاران در میادین ورزشی بدست می آورند باعث شور و نشاط در جامعه می شوند و حضور بانوان ورزشکار نیز انگیزه ای برای سایر بانوان برای حضور در میادین ورزشی خواهد شد.

وی افزود: ورزش رودان ظرفیت های خوبی در حوزه های وزنه برداری،کشتی،دوومیدانی، فوتبال و...دارد و باید به زیرساخت های ورزشی این شهرستان نگاه ویژه ای شود تا مشکلات موجود رفع گردد.

درادامه رنجبریان رئیس هیئت فوتبال استان ضمن تبریک به این تیم اعلام داشت: هیئت فوتبال نیز در حد توان حامی و پشتیبان تیم های فعال وافتخار آفرین خواهد بود.

سپس زاهدی رئیس هیئت فوتبال رودان ضمن ارائه عملکرد فعالیت های این هیئت و تقدیر و تشکر از حمایت های اداره کل خواستار توجه و نگاه ویژه ای به ورزش رودان بویژه ورزش  بانوان شدند.

گفتنی است :این جلسه باحضور امیاری مدیرکل ورزش وجوانان، خادمی معاونت ورزشی،مرادی سرپرست معاونت ورزش بانوان، رنجبریان رئیس هیئت فوتبال، دهباشی رئیس اداره ورزش وجوانان رودان،زاهدی رئیس هیئت فوتبال رودان ،کریمی نائب رییس آقایان،سالاری نائب رییس بانوان و جعفرپور مربی تیم جهت بررسی مسائل ورفع مشکلات تیم فوتبال بانوان رودان در محل دفتر مدیرکل برگزارشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز