بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۴۱۴۱
بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند
در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان به ریاست حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و اعضاء کارگروه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها با عملیاتی کردن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، از ایجاد خلل در روند تولید جلوگیری به عمل آورند.

وی در همین رابطه گفت: ایجاد خلل در روند تولید واحدهای تولیدی از هیچ مدیری پذیرفته نیست و در صورت بروز هرگونه مشکل باید پاسخگو باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تامین و ترخیص مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال استان اولویت گمرکات و بنادر باشد.

حیدری افزود: حمل و نقل سوخت به نیروگاه های تولید برق استان سرعت گیرد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به کامیون های مورد نیاز اقدام نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر فعال شدن کارگروه خبرگان بانکی، تصریح کرد: کارگروه خبرگان بانکی استان برای تسریع در حل مشکلات واحدهای تولیدی و بانک ها فعال شود.

وی گفت: بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند و در صورت بروز هرگونه مشکل با واحدهای تولیدی موضوع را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان منعکس کنند تا تصمیم گیری و رفع مشکل شود.

در ادامه خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این جلسه افزود: این سازمان در سال جارزی نیز همانند سال گذشته پیگیر تامین نقدینگی از طریق اعطلای تسهیلات به واحدهای تولیدی استان که در چارچوب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی پرداخت می گردد و اجرای این برنامه مستلزم مشارکت و همراهی بانک های استان هرمزگان در اعطای تسهیلات است.

شایان ذکر است: در این نشست مسائل و مشکلات چندین واحد تولیدی استان فعال در بخش های مختلف، در زمینه تسهیلات بانکی و تامین مواد اولیه، بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز