استاندار هرمزگان:

تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی، صنعتی و نیروگاه‌ها طبق برنامه کشوری است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۴۸۰۵
استاندار هرمزگان، بر لزوم هماهنگی، رصد، پیگیری و برنامه‌ریزی دستگاه‌های مسئول برای تامین گاز و نفت سفید برای گرمایش خانگی مناطق سردسیر هرمزگان در فصل زمستان و سوخت مورد نیاز فعالیت صنایع و نیروگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی پس از جلسه ویدئو کنفرانس مشترک وزرای کشور، نفت، نیرو و استانداران سراسر کشور با موضوع مدیریت تامین سوخت و اداره نیروگاه‌ها و مصرف گاز خانگی در فصل زمستان، عنوان کرد: در این نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم صورت گرفت تا هم فعالیت های واحدهای تولیدی، صنایع بزرگ و کوچک و تجاری به شکل مناسب انجام شود و هم با توجه به افزایش مصرف گاز خانگی در فصل زمستان، سوخت مورد نیاز در این زمینه تأمین شود.

وی ادامه داد: در این راستا تامین گاز خانگی در اولویت قرار گرفت و همچنین برای مناطقی که دسترسی به گاز ندارند، نفت سفید به عنوان سوخت مورد نیاز برای گرمایش خانه‌ها در فصل زمستان تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: در هرمزگان با توجه به اینکه در برخی مناطق سردسیر از نفت سفید برای گرمایش خانگی استفاده می‌شود، اقدامات لازم برای تامین آن صورت می‌گیرد و سوخت مورد نیاز نیروگاه ها و صنایع نیز طبق برنامه کشوری تامین خواهد شد.

همتی تصریح کرد: برای هماهنگی بیشتر در این زمینه، کمیته‌ای در استانداری با حضور دستگاه‌های مسئول تشکیل می‌شود تا رصد و پیگیری لازم برای تامین سوخت مورد نیاز در فصل زمستان انجام شود.

وی گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها نیز این کمیته را تشکیل دهند و برنامه‌ریزی، رصد و برآورد لازم برای تامین به موقع سوخت را به دستگاه‌های مسئول اعلام کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با نظارت و برنامه‌ریزی مناسب، سوخت خانگی و صنایع، کشاورزی و حمل و نقل به شکل مناسب تامین و توزیع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز