رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

برگزاری امتحانات نهائی به صورت حضوری

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۴۸۵۳
برگزاری امتحانات نهائی به صورت حضوری
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان هرمزگان، از برگزاری امتحانات نهایی سال 1399 از پانزدهم دی ماه جاری به صورت حضوری و در 20 منطقه آموزشی و 26 حوزه اجرای استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عیسی افروخته گفت: امتحانات نهایی نوبت دی ماه 99 به صورت حضوری و با رعایت جمیع پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این امتحانات همزمان با سرتاسر کشور از 15 دی ماه الی هشتم بهمن ماه سال جاری در 20 منطقه آموزشی استان و 26 حوزه اجرای برگزار می شود.

افروخته خاطر نشان کرد: امتحانات پایه نهم مدارس بزرگسالان و مراکز آموزش از راه دور استان نیز به صورت حضوری از 13 تا 22 دی ماه99 در حال برگزاری است.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امتحانات داخلی دوره اول و دوم متوسطه نیز از یکم تا بیست ودوم دیماه می باشد که مطابق تشخیص ستاد پیشگیری از کرونا هر شهرستان به صورت حضوری یا غیر حضوری در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: امید است تمامی دانش آموزان و داوطلبین و همچنین عوامل اجرایی و نظارتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی زمینه مناسب و مطلوب برگزاری امتحانات را در این نوبت امتحانی فراهم سازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز