دومین مدال هرمزگان در المپیاد کشوری بدست آمد:

دانش آموز هرمزگانی مدال برنز المپیاد کشوری علوم زمین را از آن خود کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۵۰۴۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از کسب مدال برنز المپیاد کشوری علوم زمین توسط مهرآنا عسکری دانش آموز پایه یازدهم ناحیه یک بندرعباس استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج بیت اللهی گفت: طی فراخوان اولیه در دیماه98به صورت سامانه ای و اینترنتی تعداد یک هزار و 567  نفر از دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم در دوازده رشته های ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، علوم زمین، کامپیوتر، نجوم، سلولهای بنیادین و جغرافیا ثبت نام و در آزمون مرحله اول شرکت کرده بودند.

وی افزود: در مرحله اول تعداد 73 نفر از دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم راه یافتند و در این مرحله نیز سه نفر در رشته های شیمی، علوم زمین وتفکر و کارآفرینی مورد پذیرش قرار گرفتند.

بیت اللهی ادامه داد: پذیرفته شدگان مرحله دوم پس از گذارندن دوره آموزشی تابستانه که از شهریور و مهر ماه 1399 به صورت آنلاین و شرکت در آزمون نهائی آبانماه 99 شرکت کرده که دانش آموز مهرآنا عسکری از ناحیه یک بندرعباس موفق به کسب مدال  برنز در المپیاد رشته علوم زمین شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه این دومین مدال آموزش و پرورش هرمزگان در المپیاد کشوری است، خاطر نشان کرد: دانش آموز فاطمه چملی نژاد از فرزانگان میناب نیز موفق به کسب مدال نقره در المپیاد تفکر وکارآفرینی شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز