فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۱۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵۷
فرمانده انتظامی استان، از کشف 100هزارلیترسوخت قاچاق به ارزش 11 میلیارد و220میلیون ریال توسط مأموران انتظامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، سردار غلامرضا جعفری در این رابطه اظهار داشت : در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر در یکی از محلات شهرستان سیریک اعزام و در بازرسی از محل 60هزارلیتر و در ادامه عملیات مأموران شهرستان میناب با اشراف اطلاعاتی در محور سیریک به میناب از یک کامیون تانکر دار29هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس در بازرسی از یک باب منزل موفق به کشف 11هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

این مقام انتظامی ارزش سوخت های کشف شده را 11 میلیارد و 220میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 3 متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی، و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز