جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف کالاهای دخانی قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۶۱۶۸
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 426 هزارو 400 نخ سیگار و 2 هزار و 520 بسته تنباکوی قاچاق به ارزش یک میلیارد و700 میلیون ریال طی عملیاتی منسجم مأموران انتظامی در شهرستان های "بندرعباس وقشم" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبرگفت: در پی خبری مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو با خرید سیگار و اقلام دخانی از مبادی غیرقانونی قصد انتقال آن به استان های مرکزی را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان های "بندرعباس و قشم" قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری و مسیر تردد کالاهای دخانی قاچاق را در شهرستان شناسایی و با تشکیل اکیپی به مکان های مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و بررسی محل های مذکور موفق به کشف 426 هزار و 400 نخ سیگار و 2 هزارو و 520 بسته تنباکوی قاچاق شدند.

سرهنگ مشوق با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و 2 متهم نیز دستگیر شدند تصریح کرد: ارزش محموله های مکشوفه بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و700 میلیون ریال برآورد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز