مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خبر داد:

نصب یک فروند اسکله فلزی در بندرگاه خمیر

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۶۳۴۳
نصب یک فروند اسکله فلزی در بندرگاه خمیر
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از نصب یک فروند اسکله فلزی در بندرگاه خمیر خبرداد و گفت: ایجاد اشتغال و رونق معیشت مردم منطقه، جذب توریسم دریایی، ارتقاء ایمنی گردشگری در تالاب بندر خمیر از مهمترین اهداف جانمایی و نصب این اسکله فلزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران  با اشاره به موقعیت خاص و منحصر بفرد شهرستان بندر خمیر اظهار داشت: چشم اندازهای طبیعی و خدادادی بی نظیر همچون جنگل های مانگرو خود مولفه مهمی بود تا ضمن تقویت گردشگری ایمن در تالاب بندرخمیر و همچنین جذب توریست دریایی بتوانیم اقدامی در جهت ایجاد اشتغال و رونق معیشت مردم منطقه که از این نعمت خدادادی ( تالاب خمیر ) ارتزاق می کنند انجام دهیم .

وی افزود: بر اساس مطالعات و جانمای های صورت گرفته به منظور تحقق این هدف یک فروند اسکله شناور با کاربری گردشگری دریایی  در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که پس از انجام مراحل جانمایی ، ساخت این اسکله بدست توانمند متخصصان داخلی آغاز و پس از انتقال دراین بندرگاه نصب شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به مشخصات فنی این اسکه شناور اظهار داشت: این اسکه از جنس بدنه فولاد دریایی به طول۲۰ ، عرض ۵ و آبخور   3.0 متر با هزینه کرد پانزده و نیم میلیارد ریال ساخته شده است .

شایان ذکر است؛ شهرستان تالابی بندر خمیر در  فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهر بندرعباس واقع شده این شهرستان به واسطه مجاورت با بزرگترین تالاب دریایی ایران و خاورمیانه (تالاب بین المللی خورخوران) دارای ظرفیتهای تجاری و گردشگردی منحصر به فردی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز