مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس خبر داد:

لایروبی خورها با همکاری دستگاه های مربوط میسر می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۷۵۹۴
مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس، گفت: لایروبی خورهای محدوده منطقه یک شهرداری نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ها است که متاسفانه همکاری‌های لازم صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهدی رنجبری  به همراه بازماندگان معاون عمران و امور زیربنایی شهردار بندرعباس و حسن زاده مدیر کل بحران استانداری هرمزگان از روند لایروبی خور سنگ کن بازدید کرد.

وی در این بازدید خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و احتمال بارندگی شهرداری اقدام به لایروبی خور ها و پاکسازی آن کرده است.

رنجبری با تاکید بر اینکه در لایروبی خور های سطح شهر، سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید با شهرداری همکاری نمایند بیان داشت: متاسفانه تاکنون هیچگونه همکاری از سوی دستگاه‌ها انجام نشده،و شهرداری به تنهایی و با ظرفیت های موجود اقدام به لایروبی و پاکسازی خورها کرده است.

مدیر منطقه یک شهرداری با اشاره به اینکه گستردگی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به شهروندان و محلات زیاد است یادآور شد: به همین دلیل حضور سایر دستگاه‌های اجرایی در اجرای بعضی از خدمات شهرداری لازم و ضروری است.

رنجبری در بازدید از خور سنگ کن گفت: این خور در مقایسه با سایر خورهای محدوده منطقه یک از شرایط نامساعد‌تری برخوردار است، و باید در جهت پاکسازی و اصلاح مشکلات آن اقدامات سریع و بموقع انجام شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور مسئولین شهرداری بندرعباس و استانداری در جهت پیگیری روند لایروبی خور ها اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های همکاران در مجموعه شهرداری شرایطی را فراهم کنیم که در صورت بارندگی‌های زیاد مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز