رئیس هیات فوتبال سیریک خبر داد:

صدور آنلاین کارت شرکت در مسابقات

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۷۶۹۷
صدور آنلاین کارت شرکت در مسابقات
رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک گفت: از سال گذشته مرحله نخست ارائه خدمات الکترونیکی به خانواده فوتبال شهرستان با راه اندازی سامانه الکترونیکی هیات فوتبال سیریک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهرداد احمدی اظهارداشت:در مرحله نخست امکان ثبت الکترونیکی مدارک شناسایی ورزشکاران حاضر در مسابقات، مربیان و داوران دارای مدارک مختلف انجام شد.

وی افزود: در مرحله دوم هم اکنون این امکان برای کلیه تیم های ورزشی شهرستان فراهم است که پس از تایید مسئول کمیته مربوطه صدور کارت های شرکت در مسابقات را نیز به صورت آنلاین و بدون حضور در هیات فوتبال انجام نمایند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک بیان داشت: این سامانه با هدف خدمت‌رسانی بهتر و ارائه تسهیلات مناسب به دست‌ اندرکاران جامعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی شهرستان و ممانعت از طی مسافت های طولانی از روستاها و شهرها از سوی تیم های ورزشی جهت تحویل و انجام مراحل مرتبط به شرکت در مسابقات رده های سنی مختلف راه‌اندازی شده است.

احمدی بیان نمود: در این سامانه قرارداد و مدارک تمامی بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی شرکت کننده در مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان شهرستان ثبت خواهد شد و صدور کارت شرکت در مسابقات به صورت سیستمی و آنلاین نیز صادر خواهد شد. وی اضافه کرد: کلیه تیم های ورزشی شهرستان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.footballsirik.ir به منظور تکمیل شناسنامه ورزشی خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز