برگزاری جلسه مشترک هیئت های ورزشی هرمزگان

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۹۵۹۹
جلسه مشترک هیئت های ورزشی استان به ریاست محمودرضاامیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان وباحضور خادمی معاون ورزشی،مرادی سرپرست معاونت ورزش بانوان،رضایی ملک حراست اداره کل،زاهدی رئیس گروه همگانی،رنجبر رئیس گروه روستایی اداره کل و جمعی از روسای هیئت های ورزشی استان درسالن جلسات اداره کل برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمودرضاامیاری در این جلسه اظهار داشت: در وبیناری که اداره کل ورزش وجوانان استان با شورای معاونین وزارت ورزش وجوانان داشت ، گزارشی از عملکرد فعالیت ها در حوزه ورزش وجوانان زیر ساخت ها از سوی معاونین ارائه شد.

وی افزود:رضایت وزارت ورزش وجوانان از اداره کل ورزش و جوانان استان یعنی رضایت از عملکرد همکاران اداره کل،شهرستان ها و هیئت ها وحوزه جوانان است که این نشان دهنده تلاشی است که در این حوزها انجام می گیرد.

متولی ورزش وجوانان استان از روسای هیئتهای ورزشی استان درخواست کرد:هیئت های ورزشی برنامه ها و فعالیت های سه ماهه پایان سال خود را اعلام نمایند و اداره کل نیز در حد توان، کمک های مالی را به آنها خواهد داشت.

امیاری با قدردانی از روسای هیات های ورزشی و زحمات آنان در شرایط کرونایی اظهار داشت: به پاس تلاش اداره کل ورزش و جوانان دراجرای برنامه های آموزشی ، همگانی ، قهرمانی، همه فعالیتها با همکاری و مشارکت هیات های استان و شهرستان ها و ادارات ورزش وجوانان شهرستان های استان بوده است که نقطه عطفی در رشد و پیشرفت جایگاه ورزش استان در کشوراست.

وی اظهارکرد: در اداره کل نیز شورای فنی را برای پیگیری روند اجرایی پروژه های عمرانی دراستان تشکیل داده ایم و شفاف سازی در بحث مالی بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در فضای مجازی را پاسخ خواهد داد.

وی بیان داشت: مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر بانوان در دور برگشت به میزبانی بندرعباس، برگزاری مسابقات تور دو ستاره ملی ساحلی والیبال در صورت موافقت فدراسیون والیبال  درشهرستان پارسیان،برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی در بندرعباس یا بندر خمیر،برگزاری  رقابتهای هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان بانوان

به میزبانی بندرعباس، اردوی تیم ملی قایقرانی در بندر خمیر و تیم ملی تیر وکمان درقشم و مسابقات سه گانه در جزیره هرمز از جمله میزبانی هایی است که درماه های پایانی سال جاری در هرمزگان برگزار خواهد شد.

متولی ورزش و جوانان استان اظهارکرد: در کار و انجام فعالیت هایمان در دو حوزه ورزش وجوانان تمام تلاشمان را برای بهتربودن به کاربسته ایم و همچنان باید باهم و همکاری هم فعالیت ها را در جهت توسعه ورزش استان پیش ببریم.

امیاری یادآورشد: هیئت های ورزشی می‌توانند با برنامه ریزی، در این فصل مناسب میزبان مسابقات و اردوهای تیم ملی تا حد امکان شوند و مسابقاتی که می شود در فضای باز و ساحل برگزار شود را میزبانی بگیرند.

وی، از روسای هیئت های ورزشی خواست که برنامه های دهه فجر و دو ماهه آخر سال را به اداره کل گزارش دهند و دهه فجر امسال نیز برنامه های متنوعی داشته و برنامه هایی در فضای باز مانند همایش ها جشنواره ها،اسکیت روی آب، قایقرانی ، دوومیدانی،و...را میتوانیم با رعایت نکات بهداشتی اجرانماییم.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان ورزشکاردر نخستین سالگرد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری جشنواره  فرهنگی ورزشی گرد هم آمدند تا بگویند راه شهیدان و منش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در قلب پاک جوانان و ورزشکاران این رمز وبوم نهادینه شده است.                                                    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز