فرمانده انتظامی رودان خبر داد:

دستگیری۱۴متهم تحت تعقیب قضایی و انتظامی در رودان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۰۴۹۵
دستگیری۱۴متهم تحت تعقیب قضایی و انتظامی در رودان
فرمانده انتظامی رودان، ازشناسایی و دستگیری 14 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی در 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ رمضان شهریاری در تشریح این خبر بیان داشت:در اجرای دستور مقامات قضائی مبنی بر جلب و دستگیری متهمان تحت تعقیب و سارقان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند 5 متهم تحت تعقیب و 9 سارق را شناسایی و متهمان را در عملیات های جداگانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه های سارقان مقادیری اموال سرقتی شامل موتور سم پاش، لوله های قطره ای، مرکبات و احشام سرقتی کشف شد ،عمده اتهامات متهمان دستگیر شده را سرقت ،قاچاق موادمخدر، ایجاد مزاحمت،اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، اتهامات مالی و عدم پرداخت دیه و فرار از خدمت عنوان کرد.

این مسئول انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از جرائم مختلف به ویژه سرقت دارد از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند تا در کمنرین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان اقدام گردد.

نظر شما