با هدف مدیریت مصرف برق در زمستان:

مانور اصلاح مصرف انرژی شبکه برق در هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۱۶۴۸
مانور اصلاح مصرف انرژی شبکه برق در هرمزگان برگزار شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: سومین برنامه اصلاح مصرف شبکه های توزیع برق، در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، مهندس هاجر عبدی اظهار داشت: این مانور با هدف تعدیل مصرف روشنایی معابر و اصلاح انشعابها برای مدیریت مصرف برق در فصل زمستان بصورت همزمان با کل کشور انجام شد.

وی همچنین ادامه داد: این برنامه در جهت اصلاح معایب و رفع مشکلات موجود در شبکه های توزیع اجرا گردید که اقدام های پیشگیرانه برای افزایش پایداری شبکه ها در هنگام بروز بحران های طبیعی و پیک بار را شامل می شود، 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان تصریح کرد: علاوه بر اجرای برنامه تعدیل روشنایی معابر، انشعاب ها و مراکز استخراج رمزر ارزها نیز شناسایی و اصلاح شد. جمع آوری انشعاب های غیرمجاز  از مهمترین محورهای سومین مانوراصلاح شبکه های توزیع برق بود که در این دور با درخواست مشترکان، جمع آوری انشعاب های غیرمجاز با شدت بیشتری انجام شد.

به گفته وی، در این مانور ۴۶۲ انشعاب غیر مجاز و ۱۶۱ مشترک که مصرف آنها از دیماند تعیین شده بیشتر شده بود شناسایی و قطع شد. در شناسایی مراکز غیرمجاز رمز ارزها هم ۱۱ مرکز غیرمجاز شناسایی شد. با شناسایی و قطع انشعابها و مراکز تولید غیرمجاز ارز دیجیتال، بار شبکه توزیع برق به میزان ۱۶ هزار کیلووات کاهش یافت.

به گفته وی، استفاده غیرمجاز از برق احتمال بروز خاموشی و حتی نوسان در شبکه و به دنبال آن احتمال بروز آسیب به وسایل برقی در منازل را افزایش می دهد.

سومین مانور اصلاح شبکه توزیع برق با مشارکت ۱۸۸  نفر در قالب ۶۹ اکیپ عملیاتی، تست و بازرسی و وصول مطالبات درسراسر استان برگزار شد.

نظر شما