انجام بیش از ۸۵۰ تست کرونا از مسافران خودرویی قشم

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۲۰۱۴
انجام بیش از ۸۵۰ تست کرونا از مسافران خودرویی قشم
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیش از 800 مورد تست فوری کرونا از مسافران خودرویی قشم گرفته شد که موردی از تست مثبت ابتلا میان آنها گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هجوم انبوهی از مسافر در تعطیلات اخیر به جزیره قشم نگرانی‌های پراکنده‌ای را در سطح استان و کشور در بر داشته است و برخی آمارها از ورود 40 هزار گردشگر به این جزیره در روزهای اخیر خبر می‌دهد.

موضوع انجام تست سریع با توجه به ظرفیت‌های محدود هرمزگان برای انجام آن، طی سه روز اخیر در دستور دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار داشته و انجام تست از مسافران خودرویی قشم در محل بندر پل در دستور کار قرار داشته است.

در این زمینه دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بندرعباس از انجام 867 تست رپید کرونا در محل بندر پل در 80 کیلومتری غرب شهر بندرعباس و محل سفر با خودرو به جزیره قشم خبر داد و عنوان کرد: تلاش شده تا به صورت تصادفی از خودروهای مسافران به ازای هر خودرو یک نفر تست کرونا اخذ شود.

وی افزود: هیچ موردی از تست مثبت کرونا در میان 867 تست انجام گرفته در سه روز اخیر در بندر پل گزارش نشده است و دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی بر آن بود که در صورت مشاهده مورد مثبتی از ابتلا، خودرو و تمامی سرنشینان آن به شهر مبدأ برگشت داده شوند.

هرمزگان بجز جزیره هرمز و شهرستان پارسیان در وضعیت آبی بیماری کرونا قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز