استاندار هرمزگان اعلام کرد:

ارزیابی دقیق میزان خسارت زمین لرزه در غرب هرمزگان در حال انجام است

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۲۰۲۶
استاندار هرمزگان گفت: ارزیابی دقیق میزان خسارت زمین لرزه در منطقه غرب هرمزگان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی با اشاره به پس لرزه های مکرر در غرب استان هرمزگان پس از زلزله بامداد شنبه، بر ضرورت حفظ آمادگی تمامی دستگاه های مسئول در این زمینه تاکید کرد و بیان داشت: دهیاران در این منطقه پیش بینی های لازم به ویژه در شهرستانهای قشم ، خمیر و بندرلنگه جهت احتمال اسکان اضطراری را داشته باشند و مسائل و مشکلات را سریعا به فرمانداران گزارش کنند.

وی از ادامه خدمات رسانی به زلزله زدگان در شهرستان بندرلنگه توسط دستگاه های امدادی و فرمانداری با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان خبر داد و افزود: جهت رفاه شهروندان منطقه زلزله زده اقلام مورد نیاز در این منطقه توزیع شده است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط جمعیت هلال احمر هرمزگان و اداره کل مدیریت بحران استانداری، علاوه بر توزیع اقلام زیستی، اقلام خوراکی مورد نیاز تهیه و دستور توزیع داده شده است.

همتی تاکید کرد: رفع کامل مشکلات مناطق زلزله زده به طور جدی در دستور کار اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوده و اداره کل مدیریت بحران استانداری نیز بر روند خدمات رسانی و انجام هماهنگی و پشتیبانی های لازم نظارت خواهد کرد.

وی گفت: ارزیابی دقیق میزان خسارت زمین لرزه در این منطقه نیز در حال انجام است.

نظر شما