نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۱
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان هرمزگان با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات مدیریت درمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نشست رئیس شورای روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان با بیان اینکه مجموعه دستگاههای اجرایی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خدمات گسترده ای را به جامعه هدف ارائه می دهد، گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از خدمات متنوع دستگاه های اجرایی، هماهنگی و ایجاد انسجام بیشتر بین دستگاه ها از طریق مدیران روابط عمومی عضو این شورا به عنوان بازوی اجرایی، کمک شایانی در بهبود عملکرد این دستگاه ها می‌کند و باید از این ظرفیت در جهت شناساندن اهداف مشترک دستگاههای زیرمجموعه استفاده کرد.

سارا میرزایی افزود: دستگاههای زیرمجموعه وزارت متبوع بعنوان مجموعه بزرگ و هم خانواده از یکدیگر جدا نیستند و همه باید برای پیشبرد اهداف وزارتخانه از نقطه نظرات و امکانات یکدیگر استفاده نماییم.

در این نشست هر یک از مسئولان روابط عمومی، پیشنهاداتی در خصوص برنامه های دهه فجر عنوان و در خصوص موارد مطرح شده، بحث و تبادل نظر گردید و در پایان مصوباتی به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز