سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک:

احتمال پیک مجدد و سخت تر کرونا دور از انتظار نیست

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۲۶۰۶
احتمال پیک مجدد و سخت تر کرونا دور از انتظار نیست
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک، گفت: بی توجهی و سهل انگاری شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به حدی کم رنگ شده است که احتمال پیک مجدد و سخت تر بیماری دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کاوه محمد­امینی با ابراز نگرانی از بی توجهی شهروندان نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک بی توجه هستند و این غفلت و عادی انگاری زنگ خطری برای شیوع مجدد بیماری در شهرستان است.

وی با انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و کم رنگ شدن آن در بین شهروندان، افزود: نباید وضعیت فعلی کرونا در شهرستان موجب عادی انگاری و بی توجهی مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شود، چرا که کرونا در کمین همین بی توجهی ها، باعث خیز مجدد بیماری در شهرستان می شود.

محمدامینی با بیان اینکه حفظ سلامت جامعه مهم و ضروری است، تصریح کرد: برای عبور از بحران کرونا، مشارکت، همراهی و همدلی تمام دستگاه های اجرایی و شهروندان نیاز است و هر یک از شهروندان باید سهم خود را در کنترل بیماری در جامعه بر عهده بگیرند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از شهروندان خواست شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، از تلاش بی وقفه مدافعان سلامت در پیشگیری، کنترل و مدیریت بیماری کرونا حمایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز