دیدار مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با وزیر آموزش و پرورش

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۲۸۹۴
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با وزیر آموزش و پرورش
در گفت و گوی دوجانبه "محسن حاجی میرزایی" و "ایرج بیت اللهی"؛ مسائل مختلف آموزشی، پرورشی، امور رفاهی فرهنگیان و مشکلات دانش آموزان کم بضاعت در مناطق کمتر توسعه یافته استان، مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا  در  هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با  وزیر آموزش و پرورش به منظور بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس استان هرمزگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بررسی آخرین وضعیت  آموزش دانش آموزان در شبکه های مجازی، تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها به منظور بازگشایی مدارس در چارچوب مصوبات ستاد ملی کرونا، بهره گیری از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در رصد مستمر وضعیت دانش آموزان و ارزیابی از میزان فعالیت ها و یادگیری دانش آموزان در شبکه شاد، توجه به امور رفاهی فرهنگیان و مشکلات دانش آموزان کم بضاعت در مناطق کمتر توسعه یافته استان از مهمترین موضوعات طرح شده در این جلسه تبادل نظر بود.

در این دیدار وزیر آموزش و پرورش گفت: در سفر قریب الوقوع به استان هرمزگان از نزدیک به بررسی دستاوردها و مشکلات آموزش و پرورش استان با هدف تقویت روند امور آموزشی، تربیتی و رفاهی خواهد پرداخت. 

بیت الهی همچنین در دیدارهای جداگانه با معاونین وزیر، مدیران کل و روسای ستادی وزارت آموزش و پرورش به تشریح آخرین وضعیت روند فعالیت های آموزشی و تربیتی استان پرداخت.

حمایت از طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش استان و کمک به رفع مشکلات از اهم محورهای مورد بحث در این دیدارها بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز