در ارزیابی مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی:

آموزش و پرورش هرمزگان در جمع ۸ استان برتر کشور قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۳۵۷۱
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: هرمزگان در ارزیابی از مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی توانست با سه پله صعود، جایگاه خود را 11 به رتبه هشت کشور ارتقاء دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد رحیمی با بیان اینکه روند صعودی جایگاه ارزیابی عملکرد استان هرمزگان از سال ۹۶ شروع شده است، اظهار داشت: جایگاه استان در ارزیابی از مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه ۲۷ بود که با تلاش همه معلمان، مدیران و کارکنان ستادی، این جایگاه به هشت کشور ارتقاء یافته است.

وی بیان داشت: استان هرمزگان بر اساس نتایج ارزیابی سال ۹۸ وزارت آموزش و پرورش در بین ادارات کل استانها در بهبود شاخص‌های اختصاصی از رتبه 23 کشور به جایگاه ۱۶ و در شاخص های عمومی در رتبه ۷ کشور ایستاد.

رحیمی ادامه داد: هرمزگان به استناد مصوبه شورای عالی اداری از چهار سطح ضعیف تا عالی، با مجموع یک هزار و 803 ممیز 48 صدم نمره در بهترین رتبه یعنی جایگاه عالی قرار گرفته است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از شاخص های عمومی می توان به افزایش بهره وری، توانمند سازی نیروی انسانی، استقرار و توسعه دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، اصلاح ساختار و تمرکززدایی اشاره کرد.

رحیمی با اشاره به شاخص های اختصاصی و عمومی مورد نظر، افزود: افزایش کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت عملکرد دستگاههای اجرایی، همچنین توسعه فرهنگ عدالت گستری، آگاهی مردم از عملکرد سازمانها، ترویج فرهنگ کار گروهی به جای فردی ونیز تقویت وجدان کاری و انضباط اجتماعی را می توان از شاخص های اختصاصی مورد ارزیابی در این جشنواره نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز