آغاز مانور طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروز ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۳۵۹۴
مانور طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروز 1400 با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستانها، صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حیدری در جمع بازرسان اظهار داشت: نظارت و کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمتها، یک مسئولیت بزرگ برای بازرسان است.

وی افزود: در وضعیت کنونی، برخورد با متخلفان از جمله احتکار کنندگان و گران فروشان، موجب آرامش مردم خواهد بود.

حیدری اعلام کرد: امسال تامین و ذخیره کالاهای اساسی بیشتر از سالهای گذشته است و عرضه منظم و به موقع آن باعث کنترل بازار در ایام پیک عید نوروز خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: نظارت بر نحوه پروتکل های اجرایی بهداشت بر عهده دستگاههای متولی و مادر خواهد بود.و به یاری خدا و با اتحاد و همکاری مردم می توانیم بر شرایط حاضر غلبه کنیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: طرح نظارتی بازار از امروز اول بهمن ماه لغایت پایان فروردین ماه سال 1400 به مدت 90 روز تداوم دارد.

وی افزود: در طرح نظارتی امسال110 بازرس به همراه 322 همیار بازرس با همکاری سپاه امام سجاد(ع) در سراسر استان هرمزگان در دو شیفت صبح و عصر از واحدهای صنفی و مراکز خدماتی بازدید بعمل می آوردند تا در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با واحد متخلف برخورد نمایند.

قاسمی در ادامه به طرح های نظارتی برگزار شده در استان اشاره نمود و گفت: از ابتدای سال تا کنون 6 طرح نظارتی نوروز(ملی)، ضیافت(ملی)، طرح نظارتی کالاهای اساسی در سه مرحله و طرح نظارتی کالاهای سلامت محور و نوروز در استان برگزار شده است که امروز طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 آغاز گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ضمن اشاره به نظارت های انجام شده این سازمان از ابتدای سال جاری تا کنون قریب به 219 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در استان گفت: در این راستا بازرسان این سازمان 12 هزار پرونده تخلف با مجموع 17 هزار بند تخلف کشف شده به ارزش ریالی بیش از 770 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.  

در پایان خلیل قاسمی افزود: پنج جایگاه رسیدگی به شکایات مردم در پنج نقطه شهر بندرعباس مستقر و شهروندان می توانند شکایات خود را به نزدیک ترین محل رسیدگی به شکایات مردمی شکایات خود را ثبت نمایند یا از طریق سامانه 124 شکایات خود را اعلام نمایند.

 

نظر شما