مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد:

رقابت ۹ برگزیده هرمزگانی در چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۳۹۳۶
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، گفت: در مجموع 9 برگزیده از استان در چهاردهمین مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات خاص بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان که به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کیامرث برخورداری افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات آبان ماه امسال با 130 شرکت کننده  از سطح استان در رشته های مفاهیم، ترتیل، تحقیق، حفظ کل و 20 جزء و 10 جزء قرآن کریم برگزار شد که 9 نفر از استان به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی اظهار داشت: در مسابقات کشوری بخش برادران که امروز برگزار شد، 5 نفر از استان هرمزگان در رشته های ترتیل، تحقیق، حفظ کل و 20 جزء و 10 جزء قرآن کریم به صورت مجازی با حضور داوران برجسته قرآنی به رقابت پرداختند.

برخورداری گفت: مسابقات این مرحله در گروه خواهران نیز 13 بهمن ماه سالجاری برگزار می شود که از استان هرمزگان 2 نفر به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری مسابقات در بخش مفاهیم که از استان هرمزگان 2 نفر حضور دارند، از سوی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام می شود.

قابل ذکر است که مسابقات قرآن کریم به منظور ارتقاء و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی جامعه کار و تلاش و خانواده های آنان نسبت به مفاهیم و محتوای نورانی قرآن کریم از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم هر ساله در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

 

نظر شما