هیچ‌گونه کمبودی در توزیع کالاهای اساسی در سطح هرمزگان نیست

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۷۴۵۲
هیچ‌گونه کمبودی در توزیع کالاهای اساسی در سطح  هرمزگان نیست
جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، به ریاست حیدری معاون امور هماهنگی استاندار ی هرمزگان و با حضور اعضاءستاد تنظیم بازار استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان ، با اشاره به اهمیت تامین معیشت مردم، عنوان کرد: دستگاه های اجرای در توزیع اقلام ضروری توجه ویژه ای به مناطق دوره افتاده استان به ویژه روستاها داشته باشند.

وی نظارت بر عاملین توزیع سیمان در هرمزگان ضروری است و تصریح کرد: فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی سیمان از استان جلوگیری بعمل آورند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی ذیربط برنامه ریزی مدون و هدفمندی برای سازماندهی کشتارگاه مرغ در استان دارند تصریح کرد: قیمت مرغ در هرمزگان متناسب با نرخ مصوب کشوری باشد و عرضه آن بالاتراز نرخ مصوب پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: از بابت توزیع گاز مایع برای شهروندان مشکل خاصی وجود ندارد و دستگاه های نظارتی و شرکت توزیع پخش و فرآورده های نفتی استان موظف شده اند از بدو خروج کپسول های گاز مایع ازکارخانه نسبت به روند توزیع عادلانه و همچنین نرخ مصوب آن نظارت بشتری داشته باشند.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در توزیع کالاهای اساسی در سطح استان هرمزگان نیست، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند با پرهیز از خرید مازاد بر مصرف یا گزارش موارد خاص از احتکار خانگی جلوگیری کنند.

خلیل قاسمی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای توزیع‌کننده کالاهای اساسی و واحدهای صنفی انجام می‌شود، در ادامه تصریح کرد: با هرگونه تخلف گران‌فروشی و امتناع از فروش و عرضه کالا در سطح استان هرمزگان به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند به سامانه 124 موارد را اطلاع دهند.

قاسمی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان نرخ تصویبی خدمات در اسکله بندرپل برای تردد سواری 55 هزار تومان ، وانت 50 هزار تومان ، خاور شش چرخ 60 هزار تومان ، مینی بوس 70 هزار تومان ، ده چرخ 90هزارتومان، تریلی 160هزار تومان و اتوبوس 170هزار تومان می باشد.

وی افزود در این جلسه مقرر گردید ماشین های حمل و نقل آرد و همچنین مرغ طبق نرخ نامه قبلی ترددکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز