نشست هم اندیشی انجمن مهندسین برق و الکترونیک هرمزگان با پارک علم و فناوری 

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۸:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۷۸۷۱
نشست هم اندیشی انجمن مهندسین برق و الکترونیک هرمزگان با پارک علم و فناوری 
در نشست هم اندیشی انجمن مهندسین برق و الکترونیک هرمزگان و پارک علم و فناوری استان ابعاد و‌زمینه های همکاری این دو نهاد مورد بحث وبررسی قرار گرفت. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد ذاکری رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک هرمزگان در این نشست بر همکاری بین انجمن و پارک علم و فناوری برای دستیابی به اهداف مشترک تاکید کرد.

در ادامه این نشست نیز  محمدصادق وجدانی نایب رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک به ارائه توضیحاتی در خصوص تاریخچه و اقدامات صورت گرفته توسط انجمن مهندسین برق و الکترونیک پرداخت.

فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان نیز با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های پارک علم و فناوری ، بر حمایت از طرح های نوآورانه در جهت رفع نیازهای صنعت برق استان تاکید کرد.

در این جلسه محورهای همکاری های مشترک انجمن مهندسین برق و الکترونیک و پارک علم و فناوری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این نشست هم مقرر شد کارگروهی مشترک جهت بررسی و تدوین تفاهمنامه همکاری بین انجمن مهندسین برق و الکترونیک و پارک علم و فناوری تشکیل تا به عنوان نقشه راه همکاری دو طرف مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین انجمن مهندسین برق و الکترونیک ضمن شناسایی اعضای مستعد و دارای طرح های نوآورانه، زمینه های همکاری این اعضا با پارک علم و فناوری و برخورداری از حمایت های قابل انجام از طرف پارک را مهیا نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز